נרשמים לדיוור עכשיו ומקבלים 10% הנחה >

לוגו לופה - דף הבית

לוח שנה של לופה

מה שהופך לוחות שנה אישיים למתנה כל כך מוצלחת הוא היכולת שלהם להסביר את עצמם. הם מסמלים התחדשות והתחלה חדשה. מתנה שהכוונה והאיחול בה ברורים גם ללא כרטיס ברכה. "אלו התמונות שאנחנו מאחלים לך השנה". כשמחפשים רעיון למתנה אחת שתתאים לכמה אנשים היתרון של לוחות השנה על פני מתנות אחרות הוא ברור – עיצוב אחד יכול להיות רלוונטי למספר גדול של אנשים. אפשר לשבץ את התאריכים החשובים של כל המשפחה המורחבת ולהדפיס בכמה עותקים שצריך. כך גם במשרד – לוחות שנה לעסקים עושים עבודה נהדרת בלשמח את העובדים לקראת החג. לכל מי שהרעיון קורץ לו אבל לא יודע מאיפה להתחיל – הנה כמה טיפים לעיצוב לוח שנה.

התמונה הגדולה

לפני שמפשילים שרוולים וניגשים למלאכת העיצוב כדאי לחשוב על הנושא או על הקונספט של לוח השנה. נכון, גם בחירת אוסף תמונות יפות של המשפחה ושיבוצן באקראי בלוח תוביל לתוצר מרגש וכיפי אבל נושא מאגד ומובן משדרג את הלוח ומספק לו "ערך מוסף". למשל, אפשר לשבץ תמונות של הילדים מגילאים שונים – להתחיל בגילאים מוקדמים ולסגור את הלוח עם תמונה עכשווית. מי שנהנה לבלות עם המשפחה בסגרים ובבידודים יכול לעצב לוח שנה עם תמונות מהתקופה הזו. מי שפחות נהנה אולי ירצה לעצב לוח שנה עם תמונות מהחופשה האחרונה לחו"ל.

כדאי לחשוב גם על הגודל של לוחות השנה: אוהבים את התמונות שלכם הכי קרוב שיש? לוח שנה שולחני בגודל A5 שאפשר להביט בו שוב ושוב במהלך יום העבודה יהיה מושלם. מכינים מתנה לסבא וסבתא עם תמונות של הנכדים? הם כנראה ירצו להציג את לוח השנה לראווה במקום מרכזי בבית – לכו על הכי גדול שיש (A3).

לבחור בפינצטה

קל לעצב לוח שנה מהנייד. האפליקציה נוחה לשימוש ואינטואיטיבית כך שאין צורך ביכולות טכניות מורכבות על מנת להגיע לתוצאה מקצועית. כנראה שהחלק המאתגר ביותר בכל התהליך הוא בחירת התמונות. יש לנו כל כך הרבה תמונות על הטלפון – איך בוחרים רק 13 מתוכן? כדאי לשים לב לכמה פרמטרים כשבוחרים אילו תמונות יזכו להגיח לאוויר העולם ואילו יישארו על הנייד (עד המתנה הבאה):

ככל שרזולוציית התמונה יותר גבוהה היא תיראה חדה יותר בדפוס. הרזולוציה היא קריטית אבל אסור להתבלבל – הרזולוציה היא לא חזות הכל! תמונה שצולמה ברזולוציה גבוהה אבל בסביבה חשוכה אינה אופטימלית לדפוס. השתדלו לבחור תמונות מוארות (עדיפות לתמונות שצולמו באור שמש טבעי). כמו כן, שימו לב לחדות התמונה – האם היא נראית כאילו צילמו אותה ביד יציבה? תמונות בעלות רקע מטושטש עדיף להשאיר מחוץ ללוח השנה. אם יש תמונה שאתם אוהבים אבל חוששים שהיא תיראה בעייתית בהדפסה נסו לחפש תמונות דומות בגלריה. רובנו נוהגים לצלם יותר מתמונה אחת כל פעם ויש סיכוי טוב שתמצאו תמונות נוספות מאותו הרגע, כאלו שמתאימות יותר להדפסה.

כל חודש – הפתעה

שבצו את כל התאריכים החשובים  – ימי הולדת, ימי נישואין וכל תאריך אחר שחשוב לציין (התאריכים האישיים נשמרים באפליקציה גם לשנה הבאה). ניתן להוסיף טקסט גם מתחת לתמונות הראשיות של כל חודש – ציטוט, בדיחה, או משהו שאתם רוצים לומר על התמונה. בלוח שנה A3 אפשר לשבץ תמונה חמודה של ילד היום הולדת במשבצת התאריך. כל דבר שיעלה חיוך על הפנים בתחילת החודש, כשמתחלף הדף, מבורך.

בונוס: באפליקציה מקבלים חודש נוסף ללוח השנה במתנה! כלומר מקבלים לוח שנה עם 13 חודשים ככה שיהיה לכם עוד קצת מרווח נשימה עד ההזמנה הבאה. שווה אה?

עטיפת מתנה

לפני שניגשים לחלק המהותי של המתנה – בחירת התמונות ושיבוץ התאריכים – צריך לבחור את ה"עטיפה": העיצוב של לוח השנה. האפליקציה מציעה עיצובים שונים ומגוונים: מצד אחד עיצובים "נקיים" כמו קלאסי או אלגנטי האהובים על בעלי הטעם הסולידי ומנגד עיצובים עתירי איורים וכיתוב כמו שמח ו-אהבה חופשית המעניקים תחושת חיות ללוח השנה.

לעבודה!

עכשיו כל מה שנותר לכם לעשות הוא להוריד את האפליקציה לנייד או את תוכנת המחשב ולעשות משהו טוב עם התמונות שלכם. לטיפים נוספים ומידע על לוחות השנה אתם מוזמנים לבקר במרכז ההדרכה שלנו. לקוחות המעוניינים בלוחות שנה לעסקים לחצו כאן.

אתם תדאגו לעיצוב אנחנו נדאג לשאר – הדפסת לוחות שנה אישיים זה המקצוע שלנו. חשוב לנו להדפיס את התמונות שלכם באיכות הגבוהה ביותר על החומרים האיכותיים ביותר מתוך הבנה שבדיוק כך הייתם רוצים שנתייחס לתמונות האישיות שלכם. אנחנו קוראים לזה סטנדרט לופה וזו הדרך שלנו לעשות משהו טוב לתמונות, לחוויות ולרגעים שלכם.

למרכז וסרטוני הדרכה TEST אייקון צ׳ט

בחירה מעולה ומה הלאה?

יש לך את האפליקציה? זה הרגע לעבור אליה ולמצוא את העיצוב שבחרת בין שלל העיצובים.

אין לך אפליקציה? זה הרגע לתת מספר טלפון ונשלח אליך קישור להורדה. כאמור, העיצוב מחכה לך שם

כפתור להצגת קידומת
050 051 052 053 054 055 056 057 058 059

success request icon שלחנו קישור

כמה רגעים בבקשה…
בודקים את מערכת היחסים בינינו

כמה רגעים בבקשה. בכל פעם שהתוכנה יורדת אנחנו פורשים לכבודה שטיח אדום. רצינית או לא?

חישוב מסלול מחדש

כדי להוריד תוכנה, יש לעזוב את הטלפון, לגשת למחשב, להיכנס לאתר שלנו, להוריד את התוכנה והופה לופה!

זה היה מהלך מוצלח ביותר!

מעכשיו, נהיה בקשר. מה שאומר שמגיע לך קופון של 10% הנחה לספר לופה. שלחנו
את פרטי הקופון למייל שלך.

קופון ההנחה שקיבלת שואל מה קורה איתו

שמנו לב שטרם ניצלת את הקופון שלך וזה מבאס אותו. את הפרטים של הקופון שלחנו לך במייל, אז הוא מחכה לך שם

המייל שלך הוא כבר בן בית אצלנו

אנחנו כבר מדוורים איתך מזמן וזה מעולה אבל, הקופון שלנו נועד לנרשמים חדשים בלבד.

סורי, אי אפשר להיכנס לאותו נהר פעמיים.

וגם אי אפשר לקבל את אותו הקופון פעמיים. אומנם לא הספקת לנצל את הקופון שקיבלת, אבל הקופון שאנחנו נותנים כאן
הוא עבור נרשמים חדשים. תודה ולהתראות בקופון הבא.

סורי, אי אפשר להיכנס לאותו נהר פעמיים.

וגם אי אפשר לממש את אותו קופון פעמיים. קופון שאנחנו נותנים כאן, הוא עבור נרשמים חדשים. תודה ולהתראות בקופון
הבא

המחשבים שלנו הכריזו על שביתה לכמה שניות. בבקשה לנסות שוב. אם לא הולך, נשמח לקבל מייל על תקלה.

כמה רגעים בבקשה…
בודקים את מערכת היחסים בינינו

    כדי לקדם את העניינים, אנחנו צריכים כמה פרטים:

    * שדה חובה

    050 051 052 053 054 055 056 057 058 059

    איך הגעת אלינו? *
    פייסבוק אינסטגרם לינקדאין גוגל המלצה אחר

    האם יש לך רעיון איך לשמח עם לופה? לא כן

    כן אני רוצה לקבל מייל פרסומי וגם מקובל עליי תקנון ומדיניות הפרטיות של לופה

    ההודעה נשלחה בהצלחה!

      כדי לקדם את העניינים, אנחנו צריכים כמה פרטים:

      * שדה חובה

      050 051 052 053 054 055 056 057 058 059

      כן אני רוצה לקבל מייל פרסומי וגם מקובל עליי תקנון ומדיניות הפרטיות של לופה

      ההודעה נשלחה בהצלחה!