נרשמים לדיוור עכשיו ומקבלים 10% הנחה >

לוגו לופה - דף הבית

תקנון תחרות "פותחים לופה בהתרגשות"

מטרתו של תקנון זה הינו להסדיר ולקבוע באופן בלעדי ובכפוף לכל דין את הכללים על פיהם תתנהל תחרות "פותחים לופה בהתרגשות" בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של לופה.

למען הסר ספק מובהר, כי תקנון זה מופנה באופן שווה לזכר ולנקבה, וכי ניסוחו בלשון זכר הינו מטעמי נוחות בלבד.

 

עורכת התחרות" או "החברה": חברת קליקס. סיאו. אייאל בע"מ

החברה מכריזה בזאת על תחרות " פותחים לופה בהתרגשות ".

במסגרת תחרות זו, יצלמו המשתתפים סרטון אנבוקסינג של רגע פתיחת האריזה של ספרי לופה ויתעדו את הרגע המיוחד הזה. את הסרטון ישתפו באופנים הבאים:

המשתתפים יעלו את הסרטון באחת מהרשתות החברתיות של פייסבוק או אינסטגרם ויתייגו את העמוד של  לופה (lupa_il)

 בנוסף, המשתתפים יעלו את הסרטון לטופס הרשמה לתחרות ויאשרו את תקנון התחרות.

על תנאי ההשתתפות בתחרות ועל הסרטון יחולו תנאי תקנון זה ותקנון לופה המפורסם באתר האינטרנט שלה.

אין הגבלה על כמות הסרטונים אותם יכול המשתתף להעלות ולתייג לצורך השתתפותו בתחרות. 

על הסרטון להיות באורך של לא יותר מ-60 שניות.

הסרטון האותנטי, המקורי והאיכותי ביותר יזכה את המשתתף בתחרות במקום הראשון, ההחלטה תתקבל על דעת צוות הבחירה. הזוכה במקום הראשון יזכה בפרס.

תנאי להשתתפות בתחרות הינו אישור המשתתף להעברת פרטיו האישיים (שם מלא, מספר טלפון וכתובת דוא"ל) לחברת Holiday Finder ומתן אישור לחברה זו לשלוח למשתתף דיוור פרסומי. הדיוור,תוכנו ומתן האפשרות למשתתף להסירו מרשימת הדיוור יהיו באחריות Holiday Finder בלבד.

 

1. זכאים להשתתף בתחרות –

אדם העונה על כל אלה:

אזרח או תושב  ישראל שמלאו לו 18 שנים.

הינו רשום ברשת החברתית פייסבוק ואינסטגרם בהתאם לכללי META ובשם כפי שמופיע בתעודת הזהות שלו או בתרגומו המדויק לאנגלית, בעל פרופיל תקין ובעל תמונת פרופיל אותנטית.

אינו נמנה על עובדי החברה וחברות הקשורות לה או על עובדי "הולידיי פיינדר" וחברת התעופה "אייר אירופה" ואף אינו קרוב משפחה של אדם כאמור מדרגה ראשונה.

החברה שומרת לעצמה את הזכות לפסול משתתף אשר אינו פועל לפי תקנון זה ו/או מבצע פעולות שיש בהן כדי להוות הפרה של כל דין ו/או אשר לדעתה פעילותו איננה משרתת את המטרה לשמה מקוימת התחרות ו/או אשר פוגעת בחברה או מי מטעמה. משתתף אשר נפסל לא יקבל על כך הודעה מן החברה ואין ולא תהיה לו כל טענה או דרישה מכל מין וסוג (לרבות לקבלת הסבר או פיצוי) בגין פסילתו.

 

2. תקופת התחרות –

התחרות תחל ביום 11.3.24 בשעה  10:00 ותסתיים ביום 9.5.24 בשעה 10:00.  

החברה רשאית לשנות את תקופת התחרות ולהאריכה, לקצרה או לבטלה באופן מוחלט, והכל כמפורט בעדכונים אשר יפורסמו בדף האתר, ולמשתתף ו/או למי מטעמו לא תעמוד כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי החברה בגין כך. 

 

3. בחירת התמונה הזוכה –

לצורך בחירת הזוכה בפרס יוקם צוות בחירה ע"י החברה ויורכב משלושה עובדים בחברה. הצוות יתכנס לקבל החלטה .

צוות הבחירה יבחן מי מהמשתתפים עמד בקריטריונים ובדרישות של התחרות בתקנון זה ויפסול כל אחד שלא עמד בהם. לאחר מכן יבחר צוות הבחירה את הסרטון  הראוי לזכייה בתחרות לפי שיקול דעתו הבלעדי ובכפוף לאמור בתקנון התחרות.

לופה תיידע את הזוכה בתחרות בדבר הזכייה באמצעות הודעה למספר הטלפון שיוזן בשלב הרישום לפעילות (להלן: "הודעת הזכייה") וזאת עד יום 23.5.24.

על הזוכה יהיה להעביר את פרטיו בטופס הרשמה: שם מלא בעברית, כתובת מייל, מספר טלפון, כתנאי למימוש הזכייה. 

 

4. הפרס לזוכה ואופן הענקתו – 

הפרס לזוכה בתחרות יהיה חופשה זוגית למשך 3 לילות הכוללת מלון על בסיס לינה בלבד וטיסה למדריד במהלך חודשי יוני ויולי 2024 מתנת הולידיי פיינדר וחברת התעופה אייר אירופה.

מועד הנופש יהיה בתאריכים ספציפיים כפי שיוחלט ע"י ספק הפרס. ספק הפרס או מי מטעמו יתאמו מול הזוכה את מועד אספקת הפרס בפנייה לכתובת הדואר האלקטרוני אותה סיפק הזוכה. מימוש הפרס כפוף לתנאי ההתקשרות עם אתר Holiday Finder וכהתקשרות נפרדת בין הזוכה לבין אתר זה. החברה לא תהיה אחראית להתקשרות זו ו/או לחופשה ו/או למימושה ו/או לכל שיארע בה וכל טענה ככל שתהיה יהא על הזוכה להעלות בפני Holiday Finder. אחריותה של החברה תתמצה במתן פרס. 

החברה רשאית לשנות ו/או להחליף את הפרס או להוסיף עליו, לפי שיקול דעתה הבלעדי. עדכונים לעניין זה יפורסמו בפייסבוק ואינסטגרם של לופה. הזוכה אינו רשאי להמיר את הפרס בפרס אחר, לשנותו או להחליפו במוצר אחר.

מובהר ומודגש, כי התמונות המופיעות בתקשורי התחרות ופרסומיה השונים בהקשר של הפרס ובכלל, הינן לצרכי המחשה בלבד ולא תחייבנה את החברה בכל עניין הקשור לפרס ו/או לתחרות זו בשום צורה ואופן.

הזכות לפרס היא אישית, למשתתף הזוכה ואינה ניתנת להמחאה או להעברה לאחר.

לא מימש הזוכה את הפרס במועד, יהא הפרס מבוטל.

 

5. תוכן אסור-

חל איסור להעלות סרטונים בעלי תוכן מיני מפורש ו\או עירום. 

המשתתף מתחייב, כי אם וככל שמופיע בסרטון אדם כלשהו – אותו אדם נתן הסכמתו כמפורש וכדין להשתתפותו בסרטון ולפרסומו בפייסבוק ואינסטגרם של לופה. כמו כן, המשתתף מתחייב, כי לא נעשתה כל פגיעה בפרטיותו ובזכותו שלו או של צד ג' כלשהו שלא להיחשף בניגוד לרצונו בציבור וכן, כי ככל שמופיע בה קטין, הרי שהמשתתף הוא האפוטרופוס החוקי של הקטין וכל אפוטרופוס חוקי אחר הביע את הסכמתו להופעת הקטין בתוכן ותנאים אלו. 

חל איסור מוחלט על העלאת סרטון אשר מפר זכויות יוצרים של מאן דהוא ו/או מהווה עדות או פותחת פתח לעבירה פלילית או עוולה אזרחית ו/או מהווה משום הוצאת דיבה ו/או לשון הרע ו/או פרסום חומרי תועבה ו/או פורנוגרפיה (ובכלל זה עירום כלשהו) ו/או מהווה גילויי גזענות ו/או אלימות ו/או איומים ו/או אפליה ו/או הינה פוגענית ו/או עוינת ו/או מעליבה ו/או מטעה ו/או פוגעת בצנעת הפרט ו/או מהווה הפרת סימני מסחר ו/או מדגם ו/או פטנט ו/או מקימה עילה לתביעה ו/או מהווה הפרת הוראת כל דין לרבות אך לא להוציא חוק איסור לשון הרע , תשכ"ה-1965 ו/או חוק הגנת הפרטיות, התשכ"א-1981 ו/או חוק העונשין, התשל"ז-1977 ו/או מהווה חומר תעמולה ו/או הינה משום מסר פוליטי או מדיני ו/או המפרה זכויות חוזיות של מאן דהוא ו/או חומר שפרסומו נאסר בדין ו/או אשר אינה עומדת בכללי הפרסום של הרשת החברתית פייסבוק ואינסטגרם.

כל משתתף מתחייב באישור תקנון זה, כי אין בסרטון ו/או בפרסומו על ידי המשתתף או החברה באתר החברה משום הפרת ההוראות והאיסורים האמורים לעיל.

בכל מקרה בו יועלה ע"י משתתף תוכן אסור על פי האמור לעיל (לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה), תהא החברה רשאית, מבלי לגרוע מכל סעד אחר העומד לרשותה, למנוע הצגת התוכן האסור ואם כבר הוצג אזי להסירו ו/או למחקו.

 

6. עשיית שימוש בסרטוני המשתתפים ע"י החברה –

המשתתף מאשר כי הסרטון צולם על ידו והוא בעל הזכויות הבלעדי בו.

המשתתף מאשר בזאת לחברה, באופן בלתי חוזר ובלתי ניתן לביטול, לעשות שימוש בסרטון, כחלק ממערך השיווק של החברה ובכלל זה לפרסם אותו. 

החברה תהא רשאית אך לא חייבת לשלב את הסרטון כחלק מכל פעילות שיווקית אותה תערוך בכל מדיה שהיא ובכל דרך שהיא והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ולמשתתף לא תקום כל זכות ו/או טענה ו/או תביעה בשל כך. למען הסר ספק מובהר, כי זכות שימוש זו תהא בלא כל תמורה למשתתף. החברה תהא רשאית לערוך את הסרטון ו/או לשנות אותו ו/או לעשות שימוש רק בחלקו ולפרסמו לאחר העריכה או השינויים. החברה רשאית שלא לפרסם את שם המשתמש (קרדיט) והמשתמש מוותר על כל טענה בעניין זה.

המשתתף מאשר כי הפרסום או השימוש שתעשה החברה בסרטון יכול להיות  בטלויזיה ו/או ברשת האינטרנט ו/או בפלטפורמות שיתופיות ו/או חברתיות ו/או בעיתונות ו/או בכל מדיה אחרת, לרבות כאלה בהם לא ניתן למחוק פרסום לאחר שבוצע.

המשתתף מאשר כי לא יהיה זכאי לכל תמורה שהיא בגין הפרסום.

 

7. שונות –

למען הסר ספק מובהר, כי המשתתף אחראי לכל תוצאה ונזק מכל סוג שהוא שיגרמו לחברה כתוצאה מהשימוש בסרטון ומפרסומו בניגוד להוראות תקנון זה ולדין. כן מתחייב המשתתף לשפות את החברה בגין כל הוצאה ו/או נזק שמי מהם יידרש לשאת בגין האמור. השיפוי יהא מיד עם דרישתה הראשונה של החברה ובגין כל נזק ו/או הפסד ו/או אובדן ו/או הוצאה מכל מין וסוג שהוא, לרבות הוצאות משפטיות אשר נגרמו או ייגרמו לחברה ו/או למי ממנהליה ו/או עובדיה ו/או מי מטעמה.

בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לפרסומים אחרים כלשהם בדבר התחרות, לרבות בעמוד האתר ו/או בכל דרך אחרת, למעט הודעה מטעם החברה בדבר שינוי תקנון זה, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.

החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון בכל עת. הנוסח הקובע הינו הנוסח העדכני של התקנון כפי שיפורסם מעת לעת בעמוד האתר.

המשתתף מצהיר ומאשר, כי אין לו ולא תהייה לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה ו/או מי מטעמה, בכל הקשור והמתייחס לתחרות ו/או לפעילות, לרבות זכייה או אי זכייה בהם.

החברה תהא רשאית להעביר כל מידע אשר בידיה בכל מקרה בו חלה עליה החובה על פי חוק לעשות כן, לפי דרישת רשות כלשהי ו/או צו בימ"ש וכיוצ"ב. כמו כן תהא החברה רשאית לעשות שימוש במידע כאמור בכל מקרה בו יהא לה יסוד סביר להניח כי השימוש כאמור נחוץ כדי: לגלות או למנוע מרמה או פעילות בלתי חוקית אחרת; לשמור על מחשבי החברה ו/או מי מטעמה; להתגונן בפני כל הליך משפטי; למנוע של כל פגיעה בנפש.

התחרות הינה פעילות שיווקית גרידא, אינה מהווה הגרלה ו/או משחק אסור.

הדין החל על תקנון זה וכל הנובע ממנו הינו דין מדינת ישראל. 

למרכז וסרטוני הדרכה TEST אייקון צ׳ט

בחירה מעולה ומה הלאה?

יש לך את האפליקציה? זה הרגע לעבור אליה ולמצוא את העיצוב שבחרת בין שלל העיצובים.

אין לך אפליקציה? זה הרגע לתת מספר טלפון ונשלח אליך קישור להורדה. כאמור, העיצוב מחכה לך שם

כפתור להצגת קידומת
050 051 052 053 054 055 056 057 058 059

success request icon שלחנו קישור

כמה רגעים בבקשה…
בודקים את מערכת היחסים בינינו

כמה רגעים בבקשה. בכל פעם שהתוכנה יורדת אנחנו פורשים לכבודה שטיח אדום. רצינית או לא?

חישוב מסלול מחדש

כדי להוריד תוכנה, יש לעזוב את הטלפון, לגשת למחשב, להיכנס לאתר שלנו, להוריד את התוכנה והופה לופה!

זה היה מהלך מוצלח ביותר!

מעכשיו, נהיה בקשר. מה שאומר שמגיע לך קופון של 10% הנחה לספר לופה. שלחנו
את פרטי הקופון למייל שלך.

קופון ההנחה שקיבלת שואל מה קורה איתו

שמנו לב שטרם ניצלת את הקופון שלך וזה מבאס אותו. את הפרטים של הקופון שלחנו לך במייל, אז הוא מחכה לך שם

המייל שלך הוא כבר בן בית אצלנו

אנחנו כבר מדוורים איתך מזמן וזה מעולה אבל, הקופון שלנו נועד לנרשמים חדשים בלבד.

סורי, אי אפשר להיכנס לאותו נהר פעמיים.

וגם אי אפשר לקבל את אותו הקופון פעמיים. אומנם לא הספקת לנצל את הקופון שקיבלת, אבל הקופון שאנחנו נותנים כאן
הוא עבור נרשמים חדשים. תודה ולהתראות בקופון הבא.

סורי, אי אפשר להיכנס לאותו נהר פעמיים.

וגם אי אפשר לממש את אותו קופון פעמיים. קופון שאנחנו נותנים כאן, הוא עבור נרשמים חדשים. תודה ולהתראות בקופון
הבא

המחשבים שלנו הכריזו על שביתה לכמה שניות. בבקשה לנסות שוב. אם לא הולך, נשמח לקבל מייל על תקלה.

כמה רגעים בבקשה…
בודקים את מערכת היחסים בינינו

    כדי לקדם את העניינים, אנחנו צריכים כמה פרטים:

    * שדה חובה

    050 051 052 053 054 055 056 057 058 059

    איך הגעת אלינו? *
    פייסבוק אינסטגרם לינקדאין גוגל המלצה אחר

    האם יש לך רעיון איך לשמח עם לופה? לא כן

    כן אני רוצה לקבל מייל פרסומי וגם מקובל עליי תקנון ומדיניות הפרטיות של לופה

    ההודעה נשלחה בהצלחה!

      כדי לקדם את העניינים, אנחנו צריכים כמה פרטים:

      * שדה חובה

      050 051 052 053 054 055 056 057 058 059

      כן אני רוצה לקבל מייל פרסומי וגם מקובל עליי תקנון ומדיניות הפרטיות של לופה

      ההודעה נשלחה בהצלחה!